در حال بارگذاری ...

گروه مقاومت عراقی که چندی است اعلام وجود کرده و مسئولیت حملات متعددی را علیه تروریست‌های آمریکایی‌ در پایگاه های مختلف عراق بر عهده گرفته، دوشنبه بیانیه ای صادر کرده که بسیار جالب و قابل توجه است. برخی از دوستان در حال تحلیل این بیانیه هستند که خوب است یا بد؟

اما این بیانیه حرف بسیاری جالب و مهمی دارد و آن نیز اطلاع دقیق از افراد و مقامات آمریکایی به برشمردن سمت آن‌ها است که در پایگاه عین الاسد نشست مهمی داشتند. هرچند در این بیانیه آمده که رزمندگان این گروه مقاومت عراقی آماده بودند تا به این پایگاه حمله کنند ولی به دلیل حضور برادران عراقی‌شان از این حمله صرف‌نظر کردند! اما اگر واقعیت را بخواهید این بیانیه بیش از همه، یک قدرت نمایی امنیتی و اطلاعاتی گروه‌های مقاومت عراق علیه اشغالگران تروریست آمریکایی است که فکر می‌کنند خیلی زرنگ بوده و می‌توانند مخفی کاری کنند.

این بیانیه تاکید دارد که با وجود فرار آمریکاییها از پایگاه های دیگر به عین الاسد آنها به صورت کامل رسد شده و در تیررس رزمندگان مقاومت عراق قرار دارند. 




مطالب مرتبط

نتایج انتخابات 2021 عراق، سناریوهای تشکیل دولت و
موضوع اعتراضات به نتایج و چالش های پیش روی آن

نتایج انتخابات 2021 عراق، سناریوهای تشکیل دولت و
موضوع اعتراضات به نتایج و چالش های پیش روی آن

انتخابات زود هنگام 2021 عراق در تاریخ 10 اکتبر برگزار شد و تقریبا همان شب نیز برخی خبرها درخصوص نتایج اولیه به گوش رسید که برای مثال در وهله اول حاکی از از دست دادن تعداد قابل توجهی از کرسی های پارلمان برای فتح و نیز حفظ کرسی هایی برای مقتدی صدر و نتایج قابل توجهی برای حزب امتداد ...

|

 ائتلاف سائرون

 ائتلاف سائرون

در نظام‌های انتخاباتی در همه جای دنیا مرسوم است که احزاب و جریانات در آستانه‌ی انتخابات با هم تفاهم کرده و ائتلاف‌هایی را تشکیل دهند. این رسم در عراق نیز حاکم است و هر 4 سال و در جریان انتخابات، ائتلاف‌های جدیدی تشکیل می‌شوند.

|

اقتصاد عراق

اقتصاد عراق

اقتصاد عراق کارشناسان بر این باورند، حدود 90% درآمد خارجی کشور عراق برپایه نفت میباشد. عدم توسعه در زمینه های دیگر منجر به تمرکز ...

|

نظرات کاربران