در حال بارگذاری ...

جزوه آشنایی با ائتلاف دولت قانون به همت واحد پژوهش موسسه فرهنگی اجتماعی سلمان تهیه شده است. در این جزوه، ابتدائا معرفی‌ای اجمالی از حزب الدعوه انجام شده و در ادامه، روند شکل گیری این ائتلاف در پسا 2003، شخصیت‌های شاخص این ائتلاف، بررسی عملکرد آن در طی این چند سال، شاخه نظامی، رسانه‌های وابسته و ... به تفکیک مورد بررسی قرار گرفته است.

این جزوه، نسخه اولیه‌ی تحقیق بوده و نکات اصلاحی شما خواننده محترم، در ارتقاء کمی و کیفی اثر موثر خواهد بود. بدیهی است هرگونه باز نشر و سوء استفاده از این جزوه مورد رضایت موسسه نمی‌باشد.

 

برای دریافت فایل pdf جزوه آشنایی با ائتلاف دولت قانون به ارزش 15.000 تومان، نام اثر را برای روابط عمومی موسسه به شماره 09194518371 پیامک نمایید.




مطالب مرتبط

اتحادیه میهنی کردستان

اتحادیه میهنی کردستان

اتحادیه میهنی کردستان که به کردی یکیتی گفته می‌شود، در سال ۱۹۷۵م به عنوان یک گروه کردی در مقابل حزب دموکرات کردستان تاسیس شد و چند گروه و حزب چپ گرا از جمله حزب زحمتکشان کردستان و جنبش سوسیالیستی کردستان، به اتحادیه میهنی پیوستند...

|

حزب الدعوه اسلامی

حزب الدعوه اسلامی

حزب الدعوة الإسلامیة، در ۱۲ اکتبر ۱۹۵۷ میلادی توسط برخی روحانیون شیعه عراق از جمله سید محمدباقر صدر، سید محمدمهدی حکیم، سید محمدباقر حکیم، علامه سید مرتضی عسکری، تاسیس شد...

|

نظرات کاربران